Tel:
32 323 04 77
32 323 05 94
Kom:
721 620 536
502 365 567
logo nanogen
"Widziałem i stosowałem niemal każdy kosmetyk do włosów...
Nanogen jednakże zrobił na mnie największe wrażenie"
P.J. Murtha, Optima Hair Specialist, Anglia

poprzednia wersja strony
Wymiana i zwroty
Wymiana towaru:
 
Nasza firma rozumie, że sprzedaż internetowa wiąże się z ryzykiem dokonania błędnego zakupu. Dlatego w razie pomyłki, bez problemu wymieniamy towar na właściwy. W takim przypadku prosimy o odesłanie do nas paczki wraz z paragonem i informacją co mamy wymienić. Jeśli wymieniony produkt jest droższy poprosimy o dopłatę. Jeśli jest tańszy dokonamy zwrotu pieniędzy na wskazane konto bankowe. Wymianę dokonujemy zazwyczaj w ten sam dzień, w który otrzymujemy zwrot.
 
W przypadku wymiany dzielimy się z klientami kosztami wysyłki, tzn. klient płaci za przesyłkę w naszą stronę, a my pokrywamy koszty ponownej wysyłki do klienta. Wyjątkiem stanowi sytuacja jeśli to z naszej winy klient otrzymał niewłaściwy produkt. W takim przypadku nasza firma pokrywa koszty wysyłki w obie strony.
 
Zwroty: 
 
Każdy towar zamówiony w sklepie Nanogen.pl można do nas zwrócić do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku zwrotu prosimy do środka włożyć paragon, który jest zawsze dołączony do przesyłki oraz zapakować towar najlepiej w folię bąbelkową i pudełko kartonowe. Zwrot zostanie przyjęty, a pieniądze zwrócone na podane konto bankowe, jeśli produkt nie był używany, a także nie będzie na nim uszkodzeń. Wyjątkiem są towary, przy których znajduje się ikonka 100% zadowolenia lub zwrot pieniędzy. Te wyróżnione towary można do nas zwrócić również po użyciu. W takim przypadku jednak, w zwracanym produkcie musi być przynajmniej 3/4 zawartości. Pieniądze wysyłamy przelewem na wskazane konto bankowe do 5 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej.